برنامه‌ي ورزشكاران ايران در روز دوازدهم المپيک پکن

کشتي آزاد، تکواندو و دووميداني رشته هايي هستند که ورزشکاران کاروان ايران در دوازدهمين روز المپيک در آنها به پيکار حريفان خود خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در کشتي آزاد و در وزن 66 كيلوگرم كه 21 نفر حضور دارند، مهدي تقوي در دور اول استراحت مي‌كند و در دور دوم به مصاف "هايسلان گارسيا" از كانادا مي‌رود. وي در صورت پيروزي، در دور سوم بايد با برنده‌ي فيناليست‌هاي مسابقات جهاني باكو يعني "رمضان شاهين" قهرمان جهان از تركيه و "گيندري گارزون" از كوبا مبارزه كند.

"سرافيم بارزاكوف" بلغاري نيز در اين سمت جدول قرار دارد.

همچنين در وزن 74 كيلوگرم كه 21 نفر كشتي مي‌گيرند، ميثم مصطفي جوكار پس از استراحت در دور اول بايد به مصاف "كريل ترزيف" از بلغارستان برود.

حريف بعدي وي در صورت پيروزي به احتمال فراوان "ابراگيم آلداتوف" دارنده‌ي مدال‌هاي طلا و نقره‌ي جهان از اوكراين خواهد بود.

همچنين "بوايسار سايتي‌اف" دارنده‌ي هشت طلاي جهان و المپيك از روسيه و "ايوان فوندورا" نفر سوم المپيك آتن از كوبا در اين سمت جدول به رقابت مي‌پردازند.

رقابت‌هاي كشتي از ساعت 9:30 صبح به وقت محلي آغاز مي‌شود.

**تكواندو

ساعت 9 صبح فردا سارا خوش جمال فكري و رضا نادريان در اوزان اول زنان و مردان تكواندو به روي شياپ چانگ مي روند.

رقابت‌هاي تكواندو بازي‌هاي المپيك پكن از چهارشنبه در سالن ورزشي دانشگاه علوم و فناوري پكن برگزار خواهد شد كه در نخستين روز پيكارها، نمايندگان تكواندو ايران در وزن اول المپيك به روي شياپ چانگ خواهند رفت.

براساس قرعه‌كشي انجام شده در رقابت‌هاي وزن اول بانوان (49- كيلوگرم)، سارا خوش جمال فكري در نخستين گام به مصاف "قيزلان تودالي" از مراكش خواهد رفت و در صورت پيروزي برابر اين حريف گمنام، دومين مسابقه‌ي خود را برابر برنده‌ي رقابت "گلاديس مورا" از كلمبيا و "چون شويانگ" از چين تايپه برگزار خواهد كرد.

در رقابت‌هاي گروه مردان نيز رضا نادريان نخستين مسابقه‌ي خود را برابر "مارسيو فريرا" از برزيل انجام خواهد داد و در صورت پيروزي در دومين گام با برنده‌ي مسابقه‌ي "آلفونسو مارتينز" از بليز و "خوان آنتونيو راموس" تكواندوكار كهنه‌كار اسپانيايي روبرو خواهد شد.

"راموس" در رقابت‌هاي المپيك آتن به مقام چهارم رسيده بود و در مسابقات جهاني 2007 چين به مدال طلا دست يافت.

**دووميداني

سجاد مرادي و احسان مهاجرشجاعي هم در مرحله‌ي مقدماتي دوي 800 متر ساعت 19 به وقت محلي به رقابت با حريفان شان خواهند پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست: