بيرانوند: از مسابقه‌اي كه دادم راضي‌ام - شايد مي‌توانستم ‌٥ يا ‌١٠ كيلو بيشتر بزنم اما نشد

محسن بيرانوند پس از كسب عنوان دومي در گروه B رقابت‌هاي دسته 105 كيلوگرم وزنه برداري المپيك به خبرنگار ايسنا گفت: از مسابقه‌اي كه دادم راضي هستم، چرا كه همه تلاشم را كردم و همه زورم را براي اين مسابقه زدم.

عضو تيم ملي وزنه برداري ايران در گفت وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به پكن اظهار كرد: در اين مسابقه چيزي كه مي‌خواستم نشد، چرا كه به كسب مدال فكر مي كردم. در اسفندماه گذشته وقتي در كيش تمرين مي كرديم به ركوردهايي رسيدم كه فكر مي كردم مدال المپيك از آن من است اما، كم‌كم بدشانسي‌ها و مشكلات به سراغ من آمدند. وي ادامه داد: پس از اردوي كيش مصدوم شدم، درد زانو و اسپاسم شديد عضلات داشتم.

وي افزود: پس از آن 20 روز سبك كار كردم اما، دوباره در تهران توانستم به ركوردهاي 190 كيلوگرم در حركت يك ضرب و 225 كيلوگرم در حركت دو ضرب دست پيدا كنم. پس از آن به اردبيل رفتيم. در اردبيل دو هفته را بسيار خوب تمرين كردم و اميدوار بودم كه به ركوردهاي كيش برگردم اما، متاسفانه دچار دل درد شدم و تحت عمل جراحي قرار گرفتم. داروهاي زيادي هم مصرف كردم كه نتيجه همه آنها ضعيف شدن بدنم بود اما، دوباره در تهران توانستم به بخشي از ركوردهاي قبلي‌ام برسم. 187 كيلوگرم در يك ضرب و 220 كيلوگرم در دو ضرب زدم.

وي ادامه داد: اما در پكن با توجه به اينكه 4 كيلو وزن كم كرده بودم فكر مي‌كنم زياد ركوردم دور از چند هفته پيش نبود. شايد مي‌توانستم 5 يا 10 كيلوگرم بيشتر از اين بزنم اما، اينطور نشد.

بيرانوند با تاكيد براين‌كه من از مسابقه راضي خارج شدم، خاطرنشان كرد: من حتي اگر اوت هم مي كردم، راضي بودم چرا كه همه تلاشم را كرده بودم. زورم را زدم اما، وضعيتم امروز بهتر از اين نمي‌شد. در اين رقابت من مهمترين حريفم را از آسيا شكست دادم و چند وزنه بردار خوب ديگر اما، امروز همه زورم را زدم.

انتهاي پيام

هیچ نظری موجود نیست: