رودکي: مصدوم بودم؛ به سختي خود را در مسابقات حفظ کردم - مسابقات خود را مفت نباختيم


محمدرضا رودكي پس از شكست در ديدار حساس رده بندي وعدم دستيابي به مدال برنزجودو المپيك گفت: «پيش از مسابقه با حريف بلاروس، عضله سر زانويم دچار پارگي شده بود و به سختي خودم را در مسابقات حفظ كردم.»


جودوكار وزن 100+ كيلوگرم ايران در گفت و گو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به پكن افزود: «در مسابقه با حريف كوبايي، اجراي فن توسط وي باعث بي حسي پايم شد و نتوانستم آنچه را كه در توان دارم به نمايش بگذارم.»


وي خاطرنشان كرد: «مسابقات بسيار خوبي را برگزار كردم و حريفان قدرتمندي را شكست دادم. اين دوره از بازي ها را بايد المپيك شگفتي ها دانست زيرا بسياري از قهرمانان جهان شكست خوردند و جودوكاراني كه حتي در جام فجر ايران به مدال نرسيده بودند، در اين دوره مدال كسب كردند كه نمونه آن مسابقات وزن 90- كيلوگرم است.»


رودكي تصريح كرد: «زيبايي المپيك به همين شگفتي ها و برد و باخت ها است. من براي آينده تلاش مي كنم تا برنامه ريزي بهتري داشته باشم.»


جودوكار وزن 100+ كيلوگرم ايران در پايان گفت: «تيم ما مسابقات خود را مفت نباخت. اميدوارم در رقابت هاي آينده بهترعمل كنيم، ضمن اينكه مردم نيز براي مدال آوري كاروان ايران در المپيك دعا كنند.»

هیچ نظری موجود نیست: