با اعلام تصويب نامگذاري يكي از ميادين شهرري به نام «هادي ساعي»؛ دانشجو: بازهم عضو شوراي شهر تهران، كام مردم را شيرين كرد

سخنگوي شوراي شهر تهران، از تصويب دوفوريت لايحه شهرداري تهران در مورد نامگذاري يكي از ميادين شهر به نام قهرمان «هادي ساعي» خبر داد و گفت: اين لايحه با حضور شهردار تهران در جلسه امروز به تصويب رسيد و با توجه به اين كه هادي ساعي در منطقه 20 ساكن است، اولويت انتخاب اين ميدان در اين منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خسرو دانشجو در پايان جلسه يكصد و بيست و يكم شوراي شهر تهران با اشاره به پيروزي هادي ساعي در مسابقات المپيك و افتخارآفريني وي براي ملت ايران، گفت: پيروزي هادي ساعي، مزد خوبي براي شوراي شهر تهران بود.

وي به اظهارات اعضاي شوراي شهر تهران در جلسه امروز اشاره كرد و افزود: پس از قهرماني پرسپوليس و استقلال در ليگ برتر و جام حذفي باز هم عضو شوراي شهر تهران، كام مردم شهر تهران را شيرين كرد.

دانشجو تصريح كرد: نبايد با سياسي كردن وقايع، شيريني اين پيروزي را كه پس از چند روز تلخي بازي‌هاي المپيك، خراب كنيم، قهرماني اين ورزشكار را نبايد به جناح‌هاي سياسي ربط داد.

سخنگوي شوراي شهر تهران يادآورشد: ورزش كشور ما، استعدادهاي فراواني دارد و بايد موفقيت‌هاي بيشتري را كسب كند.

هیچ نظری موجود نیست: