اشك‌هاي پرافتخارترين ورزشكار ايران پس از طلاي المپيك - هادي ساعي در گفت‌وگو با ايسنا: به خاطر مردم بايد طلا مي‌گرفتم







هادي ساعي با قهرماني در المپيك پكن صاحب دو مدال طلا و يك برنز المپيك شد تا پرافتخارترين ورزشكار تاريخ ايران در اين بازي‌ها لقب بگيرد.



ساعي پس از قهرماني در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به پكن، اظهار كرد: اين مدال را به تمام ايرانيان به ويژه خانواده و روح پدرم تقديم مي‌كنم. شايد خود مدال ارزش نداشته باشد اما، بايد آن را مي‌گرفتم. چرا كه مي‌دانم مدال نگرفتن در المپيك چقدر براي مردم سخت بود. خدا را شكر مي‌كنم كه توانستم آنها را خوشحال كنم و خدا مرا خيلي دوست دارد.



وي در رابطه با مسابقه‌ي فينال خود گفت: مسابقه سختي را پشت سر مي‌گذاشتم. براي نخستين بار بود كه به اين وزن مي‌آمدم و حداقل سه، چهار كيلو از همه سبك‌تر بودم. اما، در فينال يك لحظه هم اشتباه نكردم و تمام تجربه‌ي شانزده ساله‌ام را به كار گرفتم. ده ماه خانه نرفتم و شبانه‌روز در اردو بودم تا طلاي المپيك را بگيرم.



ساعي در حالي كه بشدت اشك مي‌ريخت، ادامه داد: همه‌ي كار امروزم براي مردم بود. چون مردم ما احساس دارند و بايد در اين رويداد بزرگ المپيك سهمي داشته باشند. آخرين نفري بودم كه به ميدان مي‌رفتم و چون مدال نگرفته بوديم، فشار زيادي روي من بود. در مسابقه‌ي اول هم وضعيت برايم سخت بود. در اين دوره از بازي‌ها داوري‌ها مشكلي نداشت و تنها به يك مورد اعتراض داشتيم. از كادر فني و فدراسيون هم به خاطر زحماتشان تشكر مي‌كنم.



ساعي در پايان درپاسخ به اين سوال كه آيا از ورزش قهرماني خداحافظي خواهيد كرد، گفت: هنوز در اين رابطه فكري نكرده‌ام. تا به حال تنها در انديشه‌ي قهرماني المپيك بودم

هیچ نظری موجود نیست: