از رييس‌جمهور مي‌خواهيم که در رياست سازمان تربيت‌بدني تجديدنظر کند - غفوري‌فرد: به جاي علي‌آبادي بودم، استعفا مي‌كردم



حسن غفوري‌فرد گفت: به جاي علي‌آبادي بودم، استعفا مي‌كردم.



به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه افتتاح المپياد ورزشي دانشجويان پيام‌نور در خصوص ناکامي کاروان ورزشي ايران در المپيک پکن تصريح کرد: پيروزي در ميادين ورزشي باعث عزت و اقتدار سياسي نظام خواهد بود و مي‌بينيم که دولت چين با برگزاري موفق المپيک در جهان به موقعيت ممتازي دست يافته است.



وي تصريح کرد: اگر من جاي علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني بودم، کنار مي‌رفتم زيرا نتايج به دست آمده براي ايران با توجه به سرمايه‌گذاري و ظرفيت‌هاي ورزشي ما نتيجه ضعيفي است.



وي گفت: نتيجه به دست آمده براي جوانان ما خرد کننده بود و مخالف وعده‌هايي بود که مسوولان ورزشي مي‌دادند.



نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: بالاخره علي آبادي شخص اول ورزش کشور است و با سرمايه گذاري فراواني که براي ورزش شده است انتظار بيشتر از اين بود که کميسيون فرهنگي و فراکسيون ورزش مجلس نسبت به اين شرايط حساس شده‌اند.



رييس اسبق سازمان تربيت‌بدني افزود: پس از تعطيلات مجلس به طور حتم علي آبادي به مجلس خواهد آمد و اين مسئله را پيگيري خواهيم کرد اما سعي مي‌کنيم شتابزده تصميم نگيريم.



وي با بيان اين که يکي از وظايف مجلس نظارت بر قوه مجريه است، خاطرنشان ساخت: امکانات فراواني در اختيار ورزش کشور قرار داده شده بود اما حال با اين نتيجه مجلس نمي‌تواند معاون رييس جمهور را استيضاح و يا از وي سوال کند و تصميم گيري در خصوص عملکرد وي بر عهده شخص رييس جمهور است.



انتهاي پيام

هیچ نظری موجود نیست: